De Algemene Ledenvergadering van de vereniging voor het seizoen 2023/2024 is verplaatst en wordt gehouden op dinsdag 8 oktober om 20:00 uur in het clubhuis. Op deze vergadering zijn de leden van harte welkom.
Hierbij het jaarverslag van FC Uitgeest dat wij gaan bespreken in de Algemene Ledenvergadering.
Het bestuur van FC Uitgeest
Agenda voor de Algemene Ledenvergadering van FC Uitgeest d.d. 29 september 2024
1. |
Opening door de voorzitter |
2. |
Ingekomen stukken en mededelingen |
3. |
Vaststelling van de notulen van de Algemene Ledenvergadering van 22 november 2023 |
4. |
Ledenbestand |
5. |
Verslag Kascontrolecommissie |
6. |
Vaststelling Financieel Jaarverslag seizoen 2023 – 2024 |
7. |
Vaststelling van de balans per 30 juni 2024 |
8. |
Vaststelling van de contributies, donaties, kledingbijdrage en entreegelden * |
9. |
Vaststellen van de begroting voor het seizoen 2024 – 2025 |
10. |
Het stellen van vragen voor de rondvraag |
PAUZE
11. |
Vaststelling diverse jaarverslagen |
12. |
Benoeming kascommissie |
13. |
Voordracht benoemingen |
14. |
Behandeling van de rondvraag |
15. |
Sluiting |
* Vaststelling van de contributies, donaties, kledingbijdrage en entreegelden. Het voorstel staat op blz. 26 van het jaarverslag
Sportpark de Koog
Zienlaan 2, Uitgeest
Postadres:
Zienlaan 2, 1911TR Uitgeest
Telefoon clubhuis : (0251) 31 23 23
Email-adres secretaris@fcuitgeest.nl
Kopij voor Website en Nieuwsbrief: website@fcuitgeest.nl
Informatie over Lidmaatschap: Ledenadministratie