• 100 Jaar Voetbal in Uitgeest 100 Jaar Voetbal in Uitgeest 100 Jaar Voetbal in Uitgeest 100 Jaar Voetbal in Uitgeest 100 Jaar Voetbal in Uitgeest 100 Jaar Voetbal in Uitgeest
  • Wedstrijdsecretariaat

    Wedstrijdsecretariaat

    Wedstrijdsecretaris

    Gerda Huijbens-Groen,

    wedstrijdsecretariaat@fcuitgeest.nl

    0251-252503

    Wedstrijdsecretariaat FC Uitgeest

    Bestuursdienst zaterdag en zondag

     

    0251-312323

    Zodra de afgelastingen bekend zijn, worden deze geplaatst op de website en op de voetbal app. Dus niet bellen naar het wedstrijdsecretariaat, maar kijk op de website of op je voetbal app!!

    Wedstrijdsecretariaat

    Het wedstrijdsecretariaat van onze vereniging wordt gedaan door Gerda Huijbens-Groen. Gerda doet dit al vanaf de fusiedatum.

    Om een indruk te geven wat de taken van het wedstrijdsecretariaat inhouden staan hieronder de voornaamste taken op een rij.

    Taken en verantwoordelijkheden

    *

    Verantwoordelijk voor het hele wedstrijdgebeuren en het coördineren van de indeling van de elftallen en het tijdig inschrijven van de elftallen bij de KNVB;

    *

    Publicatie, zowel intern als extern, van de door de KNVB vastgestelde wedstrijden;

    *

    Uitvoeren van besluiten van de KNVB en verantwoordelijk voor de correspondentie van de competitiewedstrijden;

    *

    Zorg dragen voor de planning van alle wedstrijden en toernooien en verantwoordelijk voor de veldindeling en kleedkamerindeling van wedstrijden op eigen terrein;

    *

    Het doorgeven van alle wedstrijdinformatie aan de trainers en leiders;

    *

    Het tijdig doorgeven van afgelastingen aan trainers, leiders, scheidsrechters en de tegenpartij in overleg en samenwerking met de consul;

    *

    Controleren en tijdig verzenden van de digitale wedstrijdformulieren en de eventueel  strafrapporten;

    *

    Het organiseren van oefenwedstrijden en treedt coördinerend op bij toernooien;

    *

    Toezien op de verplichtingen van de vereniging inzake strafzaken.

    Wedstrijdsecretariaat op de wedstrijddagen

    Op wedstrijddagen, is bij FC Uitgeest een wedstrijdsecretariaat ingericht. Zij zorgen voor een goed verloop van de wedstrijden. Bovendien zijn zij verantwoordelijk voor de veiligheid van scheidsrechters en spelers. Op het wedstrijdsecretariaat wordt verder gezorgd voor

    • ontvangst van leider/coaches van de tegenpartijen
    • ontvangst van scheidsrechters
    • de uitslagen van de wedstrijden op die dag
    • het op de juiste manier invullen van de digitale wedstrijdformulieren
    • alle regelende taken om de door- en voortgang van de wedstrijden zo goed mogelijk te laten verlopen.

    In het wedstrijdsecretariaat (rechts bij binnenkomst) en in het clubhuis hangt een beeldscherm. Op de wedstrijddagen staan hierop de wedstrijden van die dag met de indeling van de speelvelden en kleedkamers.

    N.B.: Het wedstrijdsecretariaat is bestemd voor leiders, coaches en scheidsrechters; niet voor spelers of ouders.

    Aanmelden bij het wedstrijdsecretariaat

    Zowel bij thuis- als uitwedstrijden meldt de leider/trainer zich ruim voor aanvang van de ontmoeting bij het wedstrijdsecretariaat. Aldaar verneemt hij op welk veld de wedstrijd wordt gespeeld en in welke kleedkamer het team zich kan omkleden.
    Als u de kleedkamer wilt afsluiten dan kunt u de kleedkamersleutel opvragen. Hiervoor moet u dan wel een borg betalen. Deze borgsom ontvangt u na afloop van de wedstrijd terug na inlevering van de kleedkamersleutel.
    Vanaf de D-pupillen moet door de leider een zgn. wedstrijdformulier worden ingevuld.

    Onze vrijwilligers doen hun best u een nette kleedkamer aan te bieden. Helpt u mee door uw afval in de prullenbak te gooien en de kleedkamer na gebruik even aan te vegen?